G_Gourry

深圳 漫展 定点 拍摄者

Alston呆毛·LOK'TAR:

#後悔の百回# 

#Our happiness is so far only 'cos we are apart
我们的幸福戛然而止 只因我们已经分开
so can we bring it back to life
我们可以重拾以前的生活
I know I hurt u and I had made so many mistakes
我知道,我将你重伤 犯了太多错误
I left you crying deep inside
我将你抛弃,让你痛哭不已
I wanna love you like I have never loved before
我想要将你深爱 好像以前从没有这样深爱过
Just let me make it all aright
让我弥补这一切的过失
Please tell me we can do this one more time
请告诉我 我们可以重来一次
I swear I'll be there
我发誓,我定伴在你身旁#   

女神:@桜桃喵

地精摄影:呆毛

sony a7s+sony fe55F1.8+sony fe28F2+pentax k135F2.5+pergear MTL-900 Pro

天气不似如期,不过修出来之后觉得还是能看的吧TUT

        

评论

热度(285)

©G_Gourry | Powered by LOFTER